Dobrého souseda si člověk vždycky váží, zejména pokud je to soused, který má na řadu věcí stejný názor. Provokuje to v tom nejlepším slova smyslu ke kamarádství, spolupráci, pěkným vztahům. Přesně v této pozici se snaží být obchodní řetězec PENNY vůči svým zaměstnancům, zákazníkům, dodavatelům i široké veřejnosti. Udržitelný přístup k životu, podnikání nebo okolí je princip, který ctí a který patří nejen k image této obchodní značky. Strategické prvky působení na českém trhu jsou založeny na udržitelném sortimentu, sociální angažovanosti, snižování spotřeby energií a péči o životní prostředí.
Lektor
| Ing. Petr Baudyš Petr Baudyš je vedoucím oddělení kvality v Penny Market od roku 2013. V oboru pracuje desítky let. Vystudoval analytickou a fyzikální chemii na Univerzitě Pardubice. Od 90. let do roku 2001 pracoval na České zemědělské a potravinářské inspekci. Šest let byl zástupcem České republiky v mezinárodní komisi pro označování potravin a dvanáct let vedl oddělení obchodně právní v řetězci Tesco. V současné době má na starost procesy v rámci kvality v celém řetězci Penny v České republice a zároveň koordinuje všechny projekty související s udržitelností. |