dnes je 19.3.2024

Input:

Značky kvality a jejich význam pro obchodníky

14.7.2022, , Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 00:19:26

Na českém trhu se vyskytuje mnoho značek kvality potravin jako jsou např. Klasa, Regionální potravina apod. Vedle těchto celostátně mediálně podporovaných značek existuje velké množství značek „privátních“. Ty cílí na rozličné skupiny zákazníků, přičemž o nich nelze hovořit jako o nejlevnějších alternativách na trhu s „pochybnou kvalitou“, jak tomu bylo dříve. V prezentaci budou uvedeny některé typy vlastních značek obchodníků a atributy, které tyto značky spotřebitelům nabízejí. Zmíněn bude také význam zákaznicky srozumitelného „nutričního značení potravin“.

Kapitoly videa

Lektor

Ing. Anna Malenová

Ing. Anna Malenová

Absolventka ČZU MSc., Marketing and management in agriculture. V roce 2007 dokončila Absolvent Management trainee Albert – program pro absolventy vysokých škol, který umožňuje v krátké době poznat retail z různých úhlů. Nyní pracuje v Albertu v oddělení kvality a má na starosti kvalitu sortimentu masa a masných výrobků, suchých výrobků, ovoce a zeleniny, výrobků vlastních značek, alkoholu, vína a také senzorické a laboratorní testování vlastních výrobků.

Nahrávám...
Nahrávám...